Cerca nel blog

domenica 19 ottobre 2014

Pulë fshati me ajkë qumështi !

Të dashur vizitorë riceta që do t'ju shkruaj ne vijim jam ë bindur që ka për t'ju pëlqyer jashtë mase unë pulën se kam pëlqyer asnjeher por e adhuroj më këtë version !
Për të përgatitur këte pjatë na nevojiten :
- pulë (jo më shumë se dy kg )
- 2 koka preshi
- ajkë qumështi ose panna 200gr
- kripë sipas dëshirës
- piper i zi si pas dëshirës
- piper djegs sipas dëshires
- gjalp sipas deshires

Pergatija :
1. Pasi e kemi larë dhe pastruar pulën me ujë te bollshëm e marim dhe e shtrijme në nje tepsi , e lyejm me gjalpe dhe e fusim ne furrë te piqet me 180ºc . (Që mos t'ju kërcasë yndyra gjatë pjekjes , malakseni pulën me njëcik ujë të ngrohtë , masa ime është një xhesve e mases dy ) 
Pasi pula është pjekur e nxjerim nga furri   dhe e  vendosim ne nje piatancë. Me yndyrën që ka lëshuar pula gjate pjekjes pergatisim salsen me ajken e qumshtit .

2. Proçedura për përgatitjen e salsës :
Marim një tigan dhe e vendosim në zjarin me flakë mesatare (per ata që gatuajne me korent zgjidhni pjastren me temperaturë jo shumë të lartë ) . Marim  yndyrën (lëngun) e pulës dhe e hedhim në tigan .
Ndërkohe që tigani mer nzehtesi ,  presim rota rota dy kokat e preshit (kujdes , gjethet e preshit nuk jane te pranuara në këte pjatë ) dhe pasi tigani ka aritur temperaturën e duhur të nxhetesise ,  hedhim preshin dhe e skuqim derisa të marë një ngjyrë e artë .
Me tej hedhim ajken e qumështit me erezat dhe kripën .
Salsen e lejme në flake deri sa ajka e qumështit  trashesohet e të bëhet si krem ! Më tutje e marim salsën dhe derdhim në te njëjtën piatancë ku kemi vene pulen  dhe me lugë fillojmë  e malaksim (lagim )  pulën  .

Shpresoj që t'ju pëlqej kjo pjatë .
Me respekt Florida ♥

Nessun commento:

Posta un commento