Cerca nel blog

lunedì 27 aprile 2015

Tave me oktapod !

Te dashur vizitor ,pas shume kohesh ja ku jam ,  sot dua t'ju sjell neper vatrat tuaja nje pjate vertet shume te shijshme ! Tave me patate dhe oktapod (ketu ne itali i thojne polpo) .

Per te pergatitur kete pjate na nevotijet :
- 1 oktapod (ky i imi ishte afersisht 1kg)
- 1 kg patate
- 3 karota
- 1 qepe
-  50 gr majdanos
- ereza dhe kripe
- 1 gote vere te kuqe ose te bardh
- vaj ulliri sipas deshires .

Pergatitja
Marim oktapodin dhe e fillojme ta pastrojme duke i hequr te brendshmet  dhe syte ! Une oktapodin tim e kisha mare te ngrire  (dmth jo te fresket ) dhe ishte i pastruar vete . Une hoqa vetem syte !
Pastaj me tutje marim oktapodin dhe e vendosim ne nje tas , ku ne te hedhim nje gote vere , vaj ulliri dhe ereza (une perdora nane (mente) ,  piper te zi dhe nje specke djekese ) .

Nderkohe qe lejme oktapodin te marinohet , qerrojme patatet,  qepen dhe karotat.
Une patatet i preva ne kube te medhaja , qepen  shume te imet dhe karotat rota rota . Ju te dashur vizitor behini sipas deshires.
Te gjitha perbersit (patatet, qepen, karotat) i marim dhe i hedhim ne tepsi , ku shtojme kripen , vajin dhe majdanosin .  Perbersit i trazojme mire e mire dhe kur shikojme qe kane nje pamje homogjene,  marim oktapodin qe kishim lene te marinohet dhe e vendosim ne qender te tepsis .
Taven e pjekim ne furre me 180ºC per 60 min .
Shpresoj qe te kem qene e qarte dhe qe kjo pjate  t'ju pelqej . Familjareve te mi i shijoi shume ! Me respekt Florida ♥

Nessun commento:

Posta un commento