Cerca nel blog

martedì 16 febbraio 2016

Çokollata bon bon

Të dashur vizitorë të blogut time! Sot dëshiroj  t'ju ëmbëlsoj shpirtin me disa çokollata bon bon që gatova për njeriun e zëmres time për shënvaletinin . Për të përgatitur çiokoçllatat bon bon ju nevojitet shumë kohë . Sepse edhe proçesi i përgatitjes është me hapa të ngadalta . Çiokollatat bon bon i përgatita me dy lloj mbushje . Më posht do t'ju  shkruaj të dyja shëmbujt, për të përgatitur këtë recetë kaq të shijshme na nevojiten !
Përbërësit :
Shëmbulli nr 1
1). Kek për torta me kakao
2). Çiokollata 250 gr
3). Ciokokrem 6/7 lugë gjëlle .
Shëmbulli nr 2
1). Kek për torta
2). Çiokollata 250 gr
3). Karamele marshmallow 120 gr .

Përgatitja :
Shëmbulli 1
Hapin e parë e nisa nga përgatitja e Kekut, unë kek në këtë rast  nën kuptoj , bazën që bëhen taboshët.  Kekun nuk e bleva e përgatita në shtëpi me 1 gote mjell , 1 gotë sheqer , 1 lugë kakao dhe 3 kokra vezë . Më pas Kekun e poqa në furrë në 180°C për 20 min .
Pasi u poq Keku dhe nderkohë që prisja të ftoheshe përgatita Kekun e dytë  për shëmbullin e dyte . Kekun e dytë e bëra të bardhë ,  nuk i hodha kakao ! Edhe këtë kekun e poqa në 180°C për 20 min .
Kthehemi tek shembulli i parë .
Kur e shofim që Keku ështe ftohur marim robotin e guzhinës edhe fillojmë ta grijmë thrime thrime.  Më pas tek Keku I thermosur hedhim çiokokremin , produktet i trazojmë me njëra tjetrën  deri sa të marin pamjen e një brumi .
Brumin e marim çik e nga një çik , i japim formën e topave të vegjël si puna e bon boneve . Bon bonet i mbeshtesim në nje tabaka ku në sipërfaqe kemi hapur një  letër furi .
Pastaj marim ciokollatën dhe e shkrijmë në mikroonde ose në banjomaria . Marim bon bonet një e nga një dhe i zhytim tek cokollata e shkrire me ndihmën e pirunit , pastaj pasi e kemi lagur mire e mbeshtesim çiokollatën tek tabakaja . Karamelet janë të gatëçme për tu ngrënë në momentin që çiokoçllata është ngurtësuar .

Shëmbulli 2 .
Ndryshimi nga shembulli i par shfaqet tek mbushja ,këtu  Kekun e kemi pa kakao edhe për të lidhur therimet unë  përdora karamelet  e marshmallow (të cilat i shkriva në mikroonde ) . Më tutje procesi është njesoj me shëmbullin e parë .
Shpresoj që të kem qënë e qartë më shpjegimet . Me respekt Florida  ❤ 

Nessun commento:

Posta un commento