Cerca nel blog

martedì 23 febbraio 2016

Makarona te gjata (spagetti) me kerpulla

Tungjatjeta të dashur vizitorë , si ju kam ? Të gjithë mirë jeni ? Sot dua të ndaj nëpër vatrat tuaja një pjatë të shijshme dhe të "varfer" dmth pjata sot ështe e gatueshme vetëm me dy elemente . Pjata sot sjell emrin makarona të gjata ( spagetti ) me kërpulla . Që ta dini zakonisht makaronat me kerpulla shoqërohen o me pana ose me ndonjë lloj salce tjetër ! Unë për veten time sot i bëra allasojshe Florida (tamam sic ma shkrepi truri ) edhe pse të kisha elemente të tjera do i shtoja më shumë , por frigoriferi ime sot kishte vetem kërpulla ,vezë ,  sallam dhe salçiçe. Unë mishin nuk e ha kështu që vendosa të gatuaja vetëm kërpullat.  Një mëndje më tha të beja kotolet me veze edhe kërpulla një mendje më tha jo sepse kisha shum pak kërpulla për ta përgatitur . Mendova , të kënaq njërzit e shtëpise e thash "Afti bafti" po i bëj makarona ! Kontrollova në sirtarin e kuzhinës dhe pash që makaronat i kisha ! Edhe kështu u nisa për ti bërë makaronat . Vërtet pjata e sotëshme është e varfer por e di sa e shijshme që doli dhe unë prandaj vendosa ta ndaj me ju ! Kështu që  kur tju bjerë rasti edhe juve të keni pak elemente në shtepi , ta gatoni e ta shijoni tamam si unë .
Për të përgatitur këtë ricetë ju nevojiten :
1).400gr makarona spagetti
2).300 gr kërpulla champignion  (se kaq kisha jo për gje)
3). Gjalpë fshati një lugë gjëlle
4). Speckë djegëse, hudhra  dhe kripë sipas dëshirës.
Përgatitja :
Mora tenxheren me ujë dhe e vura në zjarrë të forte ,nderkohë që prisja të valonte uji në një tigan të thelle vendosa të përgatisja gjëllën me kërpullat.
Mora kërpullat i lava në ujë të bollshëm dhe me një picetë të pastër fillova ti thaja ( dmth t'ia heqja ujin ).  Pastaj i preva thela thela të holla dhe i hodha në tigan . Tiganin e vura në zjarrë me flakë të vogël (sepse keshtu shmang faktin që kërpudhat të mos ngjiten tek tenxherja dhe me ngrohtesin e zjarrit fillojnë e zbuten dhe leshojnë pak ujë ) .
Kur kërpullat zënë e nxjerrin ujë në atë moment i hodha gjalpin me hudhrën e grirë në rende dhe speckë djegëse .
Ndërkohë që uji ka zënë të zjerrë në të hedh kripën dhe makaronat . Kur uji i makaronave bëhet cik i plotë marë një garuzhde lëng dhe ia hedh kërpullave . Kërpullat i lëj të gatuhen deri në momentin kur marin pamjen e një krem karameli .
Makaronat zakonisht gatuhen mbrënda 10/12 min.
Unë kurë vura re se makaronat ishin bërë gati , i mora dhe i kullova në kullojsen e makaronave .
Më pas i hodha tek tigani derisa makaronat dhe kërpullat u lidhen mirë  me njëra tjetrën .
Makaronat i servilosa në një pjatë me buzë jo të thella edhe me djath kaçkavall të grirë.
Shpresoj që të kem qënë e qartë, me respekt Florida ❤

Nessun commento:

Posta un commento