Cerca nel blog

giovedì 12 febbraio 2015

Torte e kripur me perime !

Te dashur vizitore u humba fare una e di , por sot ja ku jam ! Kam ardhur qe tju sjell neper vatrat e shtepive tuaja nje ricete shume te shijshme ! Riceta sjell emrin "torte e kripur me perime " . 

Per te pergatitur kete ricete na nevojiten :
- mjell  (nje gote)
- gjalpë 50 gr
- 2 kunguj
- 2 carota
- 300gr bizele
- 2 koka preshi
- 250 ml qumesht
- 3 kokra vezë
- ereza sipas deshires
- vaj ulliri sipas deshires 


Pergatitja :
1). Me mjellin , gjalpin dhe njecik uje e fillojme e pergatisim brumin ( si brumi i byrekut ) . Brumin e ndajme topa topa e fillojme hapim petet (petet si fillim duhet te kete diametrin 5/8 cm ) . Pasi kemi hapur petet (une tek kjo e imja hapa 10 pete ) . Petet i shtrojme njera pas tjetres duke i malaksur njecik me vaj ose gjalp ( e keni parasysh kur bejme byrekun me kulacka ?  ja edhe une e bera keshtu)  dhe ne 10 pete te vogla krijojme nje pete te madhe !
Peten e hapim tek tepsia .
Kini vemendjen , qe mos me dilte me shume yndyre torta ne tepsi para se te hapja peten , hapa nje karte furri . Keshtu evitoj qe torta te me ngjitet .
2). Tani pergatisim gjellen e mbushjes se tortes . 
Marim preshin dhe e presim rota rota te njejten gje bejme edhe me karotat,  mund te beni te njejten gje edhe me kungullin . (Une tek riceta ime kungullin preva kubik sepse ishte shume i madh ) . Te gjitha elementet si ne fillim i trazojme ne nje tas pastaj i hedhim tek tepsia . Ku shtojme dhe bizelet .
Ne nje tas tjeter trazojme vezet me qumeshtin ,me erezat dhe kripen . Kur kompostoja te mare efektin homogjene e hedhim tek tepsia .
Torten e fusim ne furre per 40 min ne 200ºC . Shpresoj qe t'ju pelqej kjo ricete , me respekt Florida ♥ 

Nessun commento:

Posta un commento