Cerca nel blog

lunedì 8 aprile 2019

Makarona të gjata (spaghetti) me fruta deti 😋

Të dashur vizitor edhe për sot nëpër vatrat e shtëpive tuaja kam vendosur që tju sjell një pjatë të shijshme me makarona edhe frutta deti.
Për të përgatitur këtë pjatë për katër persona na nevojiten :
1). Makarona 400gr
2). Frutta deti 350gr
3). Salcë domate 350ml
4) vaj ulliri, hudhra, kripë, barzilok, kripë sipas dëshirës .

Përgatitja :
Ndërkohë që vëmë të zjejë uji , në një tigan përgatisim salcën me frutat e detit .
Fillimisht skuqim hudhrën deri sa të marrë  pamjen e ngjyrës së artë , më tej heqim hudhrën dhe në tigan shtojmë frutat e detit . Pas pesë minutash hedhim salcën e domates. Salcës me frutat e detit i hedhim kripën, barzilokun e piperin edhe  më tutje e lëjmë të zjejë për pak minuta me flakë mesatare.
Të uji që sapo ka filluar të zjejë hedhim kripën edhe makaronat e gjata (spaghetti). Makaronat i ziejmë për 8/10min, më pas i kullojmë tek kullosja e makaronave edhe i përzjejme më salcën e frutave të detit.
Shpresoj të kem qënë e qartë. Me respekt Florida❤ .



Nessun commento:

Posta un commento